انجمن بدنسازی و تناسب اندام ایران اولین وب سایت تخصصی بدنسازی و پرورش اندام می باشد که جهت ارتقای فرهنگ ورزش و سلامتی و نیز به منظور ارتقای سطح آگاهی هموطنان گرامی از مباحث مربوطه ایجاد گردیده است .
انجمن بدنسازی و تناسب اندام ایران وابسته به هیچ گروه و شخصی نبوده و متعلق به تمامی مردم ایران زمین می باشد و بدون هیچ گونه امیال و منافع شخصی و حمایت های سازمانی اداره می گردد.
از کلیه عزیزانی تجربیات و دانش خود را از طریق این انجمن با هم میهنان خود به اشتراک می گذارند کمال تشکر را داریم و از تمامی متخصصان و اندیشمندان و پزشکان جهت همکاری و انتشار مطالب با ارزش و مشاوره تخصصی دعوت به عمل می آوریم.
باشد تا با کمک یکدیگر ایران و ایرانی شاداب و سرافراز گردد و به همت خویش میهن خویش کنیم آباد.
آزاده باد ایران آزاده باد ایرانی
انجمن بدنسازی و تناسب اندام ایران
www.badan3azi.com

انجمن بدنسازی و تناسب اندام ایران

جستجو

 

*********فواید سرد کردن بدن بعد از ورزش******

سه شنبه 28 خرداد 1392   01:20 ب.ظ


نوع مطلب : انجمن بدنسازی و تناسب اندام ایران ،

حفاظت از محیط زیست و منابع آبی کشور وظیفه ملی و دینی هر ایرانیست

فرمان مقام معظم رهبری به مبارزه با کوه خواری

 

مسئولیت هر گونه خرید و فروش کالا و انتقال وجه بین اعضا سایت بر عهده خود ایشان بوده و پایگاه تخصصی بدنسازی و تناسب اندام ایران هیچ گونه نظارت و مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت
هرگونه تبلیغات غیر مجاز و فروش هرگونه دارو و مکمل غیر مجاز در سایت بنا به دستور مقامات قضایی , انتظامی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد برای درج تبلیغات خود با ما تماس بگیرید

برنامه بدنسازی حجم و کات خانم ها و آقایان کاهش و افزایش وزن

تبلیغات در انجمن بدنسازی و تناسب اندام ایران



*********فواید سرد کردن بدن بعد از ورزش******

هدف از سرد کردن بدن بعد از تمرینات ورزشی

هدف سرد کردن پایین آوردن ضربان قلب و دفع اسید لاکتیک موجود در عضلات بدن می باشد . سعی کنیم با توجه به عضلات هدف در ورزش ، تمرینات کششی مناسب را انتخاب کنیم و انجام دهیم .
کشش های استاتیک بیشتر مناسب برای سرد کردن بدن می باشد .از کشش ایستا به عنوان کمک برای استراحت دادن به عضلات استفاده می شود . ورزشکار می بایست برای زمان 10 ثانیه عضلات را مورد کشش ایستا قرار دهد .
چقدر بدن خود را سرد کنیم؟

زمان مناسب برای سرد کردن بدن 10 تا 20 دقیقه می باشد .

مراحل سرد کردن بدن

دوی آهسته با هدف کاهش ضربان قلب
حرکات کششی ایستا
فواید سرد کردن برای ورزشکار چیست؟

• کمک به دفع اسید لاکیتیک
• کاهش DOMS عضلانی
• کاهش احتمال سرگیجه و غش کردن ناشی از تجمع خون وریدی در اندام ها
• کاهش سطح آدرنالین در خون
• بازگشت ضربان قلب بدن به ضربان قلب استراحت
• افزایش عمر ورزشی ورزشکار


نوشته شده توسط : انجمن بدنسازی و تناسب اندام ایران

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر